Więcej

Generuj CSR

CSR (Certificate Signing Request) to plik niezbędny do wystawienia certyfikatu SSL

Jak wygenerować CSR?
  1. Wypełnij poniższe pola według podanych wskazówek i bez polskich znaków.
  2. CSR zostanie wyświetlony na stronie.
  3. Skopiuj go, wklej do edytora tekstowego i zapisz jako csr.txt – będzie potrzebny po złożeniu zamówienia na certyfikat SSL.
  4. Drugi wygenerowany plik to klucz prywatny - będzie potrzebny podczas instalacji certyfikatu. Zapisz go i nie udostępniaj osobom nieuprawnionym.
  5. Wszystkie pola poniższego formularza są wymagane.
Wpisz pełną nazwę domeny, która ma być chroniona certyfikatem SSL, np. TwojaDomena.pl
Dla certyfikatów Wildcard zastosuj formę: *.TwojaDomena.pl
Pełna nazwa firmy lub organizacji, do której należy domena,
W przypadku osób prywatnych należy wpisać imię i nazwisko.
Dział firmy zamawiający certyfikat, np. IT.
Siedziba właściciela domeny, np. Krakow.
Pełna nazwa województwa pisana małą literą, np. malopolskie
Wybierz kraj.
Wpisz swój adres e-mail.
Wybierz typ klucza prywatnego i publicznego.
Z uwagi na nowe standardy bezpieczeństwa, wszystkie certyfikaty SSL wygasające po 1. stycznia 2017 będą wystawiane przy użyciu algorytmu SHA-2, niezależnie od tego czy został wybrany.
Najmniejsza wartość to 2048-bit.
Wybierz krzywą eliptyczną.
Instrukcje generowania plików CSR można znaleźć również w FAQ w kategorii Plik CSR.
Dla aplikacji IIS zalecane jest wygenerowanie CSR-a bezpośrednio w oprogramowaniu serwera.

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.