Więcej

Rekordowe gwarancje VeriSign

24-08-2011 13:36:00

Gwarancje certyfikatów VeriSign przekroczyły kwotę miliona dolarów. To pierwszy wystawca, którego wszystkie produkty mają milionowe zabezpieczenia.

Gwarancja staje się jednym z kluczowych elementów certyfikatu i może być mocnym argumentem przy jego wyborze. Jest to rodzaj ubezpieczenia - jeśli w jakiś sposób z winy wystawcy doszłoby do nieprawidłowego działania certyfikatu, organizacja wystawiająca zabezpieczenie zobowiązana jest do wypłacenia odszkodowania. Wysokość gwarancji to także sposób wystawców na określenie niezawodności certyfikatu: im wyższa kwota, tym większe zobowiązanie do sprawności oferowanych rozwiązań.

Urzędy Certyfikacji coraz częściej zwiększają swoje zobowiązania finansowe wobec potencjalnych klientów. Na początku tego miesiąca informowaliśmy o zwiększeniu kwot gwarancji przez GeoTrust. Jednak milion dolarów gwarancji miały do tej pory wyłącznie wybrane certyfikaty Network Solutions i Comodo.

VeriSign - wciąż jeden z najlepiej rozpoznawanych wystawców certyfikatów SSL - jako pierwszy przekroczył granicę miliona dolarów.

Najnowsze wpisy

Comodo / Sectigo zmienia swój Root
28-12-2018 11:23:52

Sectigo, do niedawna znane jako Comodo CA, wchodzi w kolejną fazę swojej transformacji i 14 stycznia 2019 r. zastępuje rooty Comodo CA rootami USERTrust. Dlaczego się tak dzieje i co oznacza to dla klientów Sectigo?

Comodo / Sectigo zmienia swój Root
Jak nie paść ofiarą cyber-przestępców w Black Friday
16-11-2018 14:27:04

Black Friday otwiera sezon wyprzedaży, które potrwają aż do Nowego Roku. W handlu internetowym od listopada zaczyna się robić naprawdę gorąco. Prezenty od Mikołaja, prezenty pod choinką, prezenty na Gwiazdkę, prezenty z okazji Nowego Roku... nic dziwnego, że każdy chce skorzystać z dobrych promocji. Szansę dla siebie podczas tego okresu dostrzegają także hakerzy. 

Jak nie paść ofiarą cyber-przestępców w Black Friday
Comodo to teraz Sectigo
09-11-2018 12:54:30

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rok po przejęciu Comodo Group przez Francisco Partners, 1 listopada Comodo CA ogłosiło, że od teraz zmienia swoją markę na Sectigo [czyt. sektigo]. Celem rebrandingu jest spójność w komunikacji firmy i lepsze oddanie czym Comodo teraz faktycznie się zajmuje.

Comodo to teraz Sectigo
więcej wpisów