Więcej
Przyciągaj więcej klientów

Przyciągaj więcej klientów

04-10-2011 13:01:00

Nie ma idealnych e-sklepów - taki wniosek płynie z badania zachowań konsumenckich w Internecie. Wszyscy ankietowani napotykają problemy podczas zakupów internetowych.

Polski e-commerce mnoży nowe sklepy i ofertę produktów - zwiększa się również liczba klientów. Jednak nadal brakuje idealnych rozwiązań z punktu widzenia konsumentów.

Pokazują to wyniki badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badania Rynku. Badanie skupiło się nie tylko na postępowaniu konsumentów podczas e-zakupów, ale także wskazywało sposoby radzenia sobie z napotkanymi problemami. Okazało się, że w przypadku wystąpienia trudności, ponad połowa internautów korzysta z usług konkurencji, a jedna trzecia w ogóle rezygnuje z zakupów.

Poniżej zamieszczamy najczęściej wskazywane w badaniu luki działalności internetowej. Sprawdź, co możesz ulepszyć w swoim sklepie, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów.

Najczęstsze problemy

  • 50% brak fotografii produktu lub złej jakości zdjęcie,
  • 39% brak płatności kartą kredytową,
  • 38% brak szczegółowych informacji o ofercie,
  • 23% brak wyszukiwarki produktów,
  • 22% brak informacji o bezpieczeństwie i ochronie danych.

Reakcje na problemy

  • 55% przejście do konkurencji,
  • 35% czytanie sekcji Pomocy i Regulaminu,
  • 34% rezygnacja z zakupu.

IIBR przeprowadził badanie w sierpniu br. na grupie 1000 internautów. Respondenci mogli wskazać kilka odpowiedzi na każde pytanie.

Najnowsze wpisy

Przeglądarka Firefox 69 nie obsługuje już Keygen
01-10-2019 12:36:32

Od 3 września 2019 roku przeglądarka Firefox 69 nie obsługuje już niestandardowego elementu HTML, jakim jest keygen ani interfejsu DOM HTMLKeygenElement.

Przeglądarka Firefox 69 nie obsługuje już Keygen
Protokół SSL a TLS
05-08-2019 11:06:15

Często można się spotkać z pojęciem TLS czy certyfikatu TLS w zestawieniu z certyfikatem SSL. Jakie są różnice między nimi i czy można te nazwy stosować zastępczo?

Protokół SSL a TLS
Jaki certyfikat SSL dla Google Merchant Center?
02-08-2019 10:23:22

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chcesz zaistnieć w wyszukiwarce Google z reklamą produktową, zwaną też rekamą z listą produktów (Product listing ads, PLA), musisz zacząć od konta w Google Merchant Center. W tej sytuacji Google wie z całą pewnością, że na Twojej stronie będzie dochodziło do przekazywania wrażliwych danych jak loginy czy dane płatności. Nie ma wątpliwości co do tego, że certyfikat SSL jest wymagany - ale jaki?

Jaki certyfikat SSL dla Google Merchant Center?
więcej wpisów