Nie ma idealnych e-sklepów - taki wniosek płynie z badania zachowań konsumenckich w Internecie. Wszyscy ankietowani napotykają problemy podczas zakupów internetowych.
Polski e-commerce mnoży nowe sklepy i ofertę produktów - zwiększa się również liczba klientów. Jednak nadal brakuje idealnych rozwiązań z punktu widzenia konsumentów.
Pokazują to wyniki badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badania Rynku. Badanie skupiło się nie tylko na postępowaniu konsumentów podczas e-zakupów, ale także wskazywało sposoby radzenia sobie z napotkanymi problemami. Okazało się, że w przypadku wystąpienia trudności, ponad połowa internautów korzysta z usług konkurencji, a jedna trzecia w ogóle rezygnuje z zakupów.
Poniżej zamieszczamy najczęściej wskazywane w badaniu luki działalności internetowej. Sprawdź, co możesz ulepszyć w swoim sklepie, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów.
Najczęstsze problemy
Reakcje na problemy
IIBR przeprowadził badanie w sierpniu br. na grupie 1000 internautów. Respondenci mogli wskazać kilka odpowiedzi na każde pytanie.
Od listopada zmianie ulegają metody weryfikacji domeny dla realizacji certyfikatu SSL Wildcard. Teraz ubiegając się o certyfikat SSL bądź dokonując jego odnowienia, będziesz musiał wybrać weryfikację domeny za pomocą DNS lub poczty e-mail.
Google Chrome nie spoczywa w walce o wprowadzenie HTTPS jako obowiązującego standardu. Po ostrzeżeniach w pasku przeglądarki przyszła kolej na ostateczny argument, który ma przekonać opornych. I to jeszcze w tym roku.
Pod koniec zeszłego roku na rynku zadebiutowała nowa wersja przeglądarki – Firefox ’83. Użytkownicy znajdą w niej sporo aktualizacji i nowości. Jedną z wprowadzonych zmian, ku większemu bezpieczeństwu i zaufaniu użytkowników, jest tryb HTTPS-Only.
cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies
Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.