Więcej
Pokazujcie znaki bezpieczeństwa

Pokazujcie znaki bezpieczeństwa

12-12-2012 12:14:00

Większość e-sklepów posiadających certyfikaty SSL nie umieszcza na swoich stronach znaków bezpieczeństwa - wynika z raportu „Bezpieczeństwo zakupów w polskich sklepach internetowych” serwisu CertyfikatySSL.pl.

Wśród sklepów z zabezpieczeniami SSL tylko 40% decyduje się wykorzystać ten fakt w swojej komunikacji marketingowej z internautami. - To oczywisty błąd. Inwestując w certyfikat SSL warto rozważać go nie tylko jako ochronę przed atakami przestępczymi, ale również jako dodatkowy walor dla klientów, dokonujących zakupów w sklepie. - mówi Marcin Majerek z serwisu CertyfikatySSL.pl.
 
Według niego, ochrona prywatnych informacji to zaleta, która podnosi wiarygodność w oczach osób robiących zakupy. Często może to być również wyróżnik na tle konkurencji, która tego typu zabezpieczeń nie stosuje. Dlatego zawsze na stronie e-sklepu należy zamieścić informację (tekstową lub wizualną), która poinformuje o bezpieczeństwie zakupów. Oczywiście tylko wtedy, gdy znajduje ona pokrycie w rzeczywistości. 
 

Najnowsze wpisy

Comodo / Sectigo zmienia swój Root
28-12-2018 11:23:52

Sectigo, do niedawna znane jako Comodo CA, wchodzi w kolejną fazę swojej transformacji i 14 stycznia 2019 r. zastępuje rooty Comodo CA rootami USERTrust. Dlaczego się tak dzieje i co oznacza to dla klientów Sectigo?

Comodo / Sectigo zmienia swój Root
Jak nie paść ofiarą cyber-przestępców w Black Friday
16-11-2018 14:27:04

Black Friday otwiera sezon wyprzedaży, które potrwają aż do Nowego Roku. W handlu internetowym od listopada zaczyna się robić naprawdę gorąco. Prezenty od Mikołaja, prezenty pod choinką, prezenty na Gwiazdkę, prezenty z okazji Nowego Roku... nic dziwnego, że każdy chce skorzystać z dobrych promocji. Szansę dla siebie podczas tego okresu dostrzegają także hakerzy. 

Jak nie paść ofiarą cyber-przestępców w Black Friday
Comodo to teraz Sectigo
09-11-2018 12:54:30

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rok po przejęciu Comodo Group przez Francisco Partners, 1 listopada Comodo CA ogłosiło, że od teraz zmienia swoją markę na Sectigo [czyt. sektigo]. Celem rebrandingu jest spójność w komunikacji firmy i lepsze oddanie czym Comodo teraz faktycznie się zajmuje.

Comodo to teraz Sectigo
więcej wpisów