Więcej
Jak certyfikat EV chroni przed phishingiem Ciebie i Twoich klientów?

Jak certyfikat EV chroni przed phishingiem Ciebie i Twoich klientów?

06-02-2019 11:09:13

Phishing to jedno z najpopularniejszych cyber-przestępstw, które mają wpływ zarówno na konsumentów, jak i firmy. W ciągu ostatnich kilku lat wyłudzanie informacji stało się coraz głośniejsze i bardziej wyrafinowane.

Certyfikat SSL podstawowy (DV) może być wydany dla każdego, dla każdej domeny, która będzie chciała udawać adres Twojego banku. Przykładem może być sytuacja kiedy przestępcy rejestrują podobną domenę i instalują certyfikat DV, uruchamiają witrynę bardzo podobną do witryny Twojego banku, następnie rozsyłają mailing z adresem, na który powinieneś się zalogować i w ten sposób uzyskują dostęp do Twojego konta. Scenariusz całkiem możliwy i w historii miał już miejsce.

Chroń swoich klientów przed phishingiem! Extended Validation SSL

Pewnie zadajesz sobie pytanie w jaki sposób?
Naucz swoich klientów, aby szukali nazwy podmiotu w pasku adresowym z EV SSL i w ten sposób mogli zweryfikować wiarygodność podmiotu. Ilość ataków phishingowych cały czas rośnie. Według raportu WebRoot codziennie na świecie powstaje 46 000 tysięcy stron służących do ataków phishingowych i każdy może być celem bez względu na wielkość firmy. Musisz dać swoim klientom gwarancję, że podmiot z którym chcą zawrzeć transakcję jest prawdziwy. Jak również dać pewność, że logują się do właściwych zasobów swoich usług czy też do konta bankowego swojego banku. Ta gwarancja zapewniona zostaje poprzez instalację certyfikatu Extended Validation (EV), a tym samym aktywację zielonego paska w przeglądarce.

Nazwa Twojej firmy w pasku przeglądarki

Nie ma nic prostszego jak nazwa Twojej firmy w pasku przeglądarki oraz zielony pasek, który nie można pomylić z niczym innym. To daje pewność klientom, że są na właściwej stronie. Nikt nie będzie prowadził relacji biznesowych z niezaufanym podmiotem.

Naucz swoich klientów, czego mają szukać

Po instalacji certyfikatu SSL poinformuj o tym innych. Klienci docenią to, że zainwestowałeś w ich bezpieczeństwo i ochronę danych, dzięki najwyższym poziomom zapewnianym przez SSL. Demonstrując pozycję lidera w dziedzinie bezpieczeństwa online, możesz zwiększyć atrakcyjność swojej oferty i wygenerować nowe źródła przychodów.

Zielony pasek to bezpieczeństwo, które możesz sprawdzić

Przed wpisaniem hasła lub odpowiedzi na pytania bezpieczeństwa, sprawdź informacje w pasku adresowym przeglądarki. Zielony pasek to informacja, że dany podmiot został zweryfikowany, istnieje naprawdę. Połączenie jest szyfrowane, podane przez Ciebie dane przesyłane na serwer są bezpieczne i nikt nie będzie mógł ich odczytać.

Oto jak w przeglądarce pojawia się zielony pasek

zielony-pasek-adresu

Certyfikat EV z zielonym paskiem to wzrost Twoich konwersji ponieważ posiadanie takiego certyfikatu SSL zwiększa wiarygodność twojej strony. Użytkownicy dokonujący zakupów nie porzucą tak łatwo koszyka i dokończą transakcję. Gwarancją zielonego paska jest to że tylko zweryfikowane podmioty mogą uzyskać ten najwyższego poziomu certyfikat z najwyższą gwarancja finansową.

Najnowsze wpisy

Zmiany w weryfikacji domeny dla certyfikatów typu Wildcard
29-09-2021 12:13:28

Od listopada zmianie ulegają metody weryfikacji domeny dla realizacji certyfikatu SSL Wildcard. Teraz ubiegając się o certyfikat SSL bądź dokonując jego odnowienia, będziesz musiał wybrać weryfikację domeny za pomocą DNS lub poczty e-mail.

Zmiany w weryfikacji domeny dla certyfikatów typu Wildcard
Tryb domyślnego HTTPS w Chrome
30-07-2021 13:14:39

Google Chrome nie spoczywa w walce o wprowadzenie HTTPS jako obowiązującego standardu. Po ostrzeżeniach w pasku przeglądarki przyszła kolej na ostateczny argument, który ma przekonać opornych. I to jeszcze w tym roku.

Tryb domyślnego HTTPS w Chrome
Firefox wprowadził tryb HTTPS-only
21-01-2021 14:17:11

Pod koniec zeszłego roku na rynku zadebiutowała nowa wersja przeglądarki – Firefox ’83. Użytkownicy znajdą w niej sporo aktualizacji i nowości. Jedną z wprowadzonych zmian, ku większemu bezpieczeństwu i zaufaniu użytkowników, jest tryb HTTPS-Only.

Firefox wprowadził tryb HTTPS-only
więcej wpisów

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.