Więcej
III edycja konkursu Bezpieczny eSklep

III edycja konkursu Bezpieczny eSklep

28-01-2013 17:04:00

 

Ruszyła III edycja konkursu Bezpieczny eSklep. Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w e-handlu: wiarygodności, jakości i rzetelności. Udział w konkursie jest dobrą okazją do promocji swojego sklepu internetowego. Stanowi również potwierdzenie wysokiego poziomu świadczonych usług.
 
Konkurs prowadzony jest pod patronatem Ministerstwa Sprawiedliwości, Ministerstwa Gospodarki i Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO) organizowana przez Instytut Logistyki i Magazynowania (ILiM). Partnerem Merytorycznym będzie serwis CertyfikatySSL.pl, który zadba o sprawdzenie poziomu ochrony danych udostępnianych przez klientów sklepom internetowym. Serwis jest autorem cyklicznego raportu „Bezpieczeństwo zakupów w polskich sklepach internetowych”. Tegoroczną edycję raportu, jak i poprzednie, można pobrać tutaj: https://certyfikatyssl.pl/raport.html
 
"Jak wynika z naszego raportu, e-handel w Polsce jest coraz bardziej bezpieczny. Jednak daleko mu jeszcze do satysfakcjonującego poziomu. Działania, takie jak konkurs Bezpieczny eSklep, pozwalają znacząco zwiększyć świadomość zarówno właścicieli e-sklepów, jak i użytkowników odnośnie zagrożeń i zabezpieczeń, na które powinni zwracać uwagę." - mówi Marcin Majerek z serwisu Certyfikatyssl.pl
 
W ramach tegorocznych działań ILiM zaplanował przeprowadzenie Konkursu Bezpieczny eSklep 2013 jak również akcję edukacyjną Kupuj Bezpiecznie w Internecie. W konkursie zostaną wyróżnione sklepy znające i szanujące prawa konsumentów w swojej codziennej działalności. Akcja edukacyjna prowadzona jest w celu zwiększenia wiedzy oraz poczucia bezpieczeństwa konsumentów w zakupach na odległość.
 
Wszystkich konsumentów, którzy robią zakupy w sklepach internetowych oraz tych, którzy jeszcze się na nie nie zdecydowali, zapraszamy do lektury Poradnika znajdującego się na stronie https://bezpiecznyesklep.pl. W Poradniku będą publikowane informacje z zakresu ochrony danych osobowych, praw konsumentów w zakupach krajowych oraz transgranicznych, płatności internetowych, wiarygodności sklepów internetowych budowanych choćby poprzez opinie i certyfikaty. Zachęcamy do lektury pierwszego cyklu informacji zawiązanych z ochroną danych osobowych, w związku z przypadającym na 28 stycznia Europejskim Dniem Ochrony Danych Osobowych. 
 
Zgłoszeń do konkursu można dokonywać do 17 lutego 2013 r. na stronie: https://bezpiecznyesklep.pl. Wyniki ogłoszone zostaną 25 kwietnia podczas Targów eHandlu, które odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. 
 
Źródło: CertyfikatySSL.pl

Najnowsze wpisy

Zmiany w weryfikacji domeny dla certyfikatów typu Wildcard
29-09-2021 12:13:28

Od listopada zmianie ulegają metody weryfikacji domeny dla realizacji certyfikatu SSL Wildcard. Teraz ubiegając się o certyfikat SSL bądź dokonując jego odnowienia, będziesz musiał wybrać weryfikację domeny za pomocą DNS lub poczty e-mail.

Zmiany w weryfikacji domeny dla certyfikatów typu Wildcard
Tryb domyślnego HTTPS w Chrome
30-07-2021 13:14:39

Google Chrome nie spoczywa w walce o wprowadzenie HTTPS jako obowiązującego standardu. Po ostrzeżeniach w pasku przeglądarki przyszła kolej na ostateczny argument, który ma przekonać opornych. I to jeszcze w tym roku.

Tryb domyślnego HTTPS w Chrome
Firefox wprowadził tryb HTTPS-only
21-01-2021 14:17:11

Pod koniec zeszłego roku na rynku zadebiutowała nowa wersja przeglądarki – Firefox ’83. Użytkownicy znajdą w niej sporo aktualizacji i nowości. Jedną z wprowadzonych zmian, ku większemu bezpieczeństwu i zaufaniu użytkowników, jest tryb HTTPS-Only.

Firefox wprowadził tryb HTTPS-only
więcej wpisów

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.