Więcej
Dziesięć rzeczy, na które warto zwrócić uwagę podczas zakupu certyfikatu SSL

Dziesięć rzeczy, na które warto zwrócić uwagę podczas zakupu certyfikatu SSL

05-03-2014 14:43:45
Obecności certyfikatu SSL nie da się przecenić, szczególnie w przypadku stron, które przetwarzają wrażliwe dane. Przedstawiamy dziesięć ważnych faktów, o kórych należy wiedzieć w trakcie zakupu certyfikatu SSL.
 
1. Wiele firm nie chce inwestować dużych pieniędzy w cyfrowe certyfikaty. Jednak, zanim zdecydujesz się na zakup najtańszego certyfikatu, należy pamiętać, że bezpieczeństwo cyfrowych certyfikatów zależy od centrum certyfikacji. Więcej informacji na temat centrów certyfikacji w naszej ofercie można znaleźć po kliknięcu w logo wystawcy na naszej stronie.
 
2. Przygotuj się przed zakupem. Wśród ważnych rzeczy, które należy przygotować znajdują się: liczba serwerów hostujących pojedynczą domenę, platforma serwera, którego używasz, na jak długi okres chcesz zakupić certyfikat oraz poprawne informacje dotyczące twojej organizacji.
 
3. Dzięki tym informacjom nasz dział sprzedaży będzie mógł wybrać dokładnie taki certyfikat, jakiego potrzebujesz. Czy wiesz, że istnieją również certyfikaty chroniące pocztę e-mail oraz oprogramowanie ? Możemy pomóc w doborze odpowiednich certyfikatów, których możesz potrzebować do ochrony swoich danych.
 
4. Kiedy będzie zbliżał się termin odnowienia certyfikatu, nasz system poinformuje cię o tym. Aby uniknąć przerw w ważności certyfikatu sugerujemy odnowienie go 2-4 tygodnie przed wygaśnięciem.
 
5. CertyfikatySSL.pl oferują narzędzia do generowania pliku CSR. Jednak jeżeli chcesz wygenerować plik CSR ze swojego serwera tutaj jest link do naszych narzędzi SSL, a tutaj link do naszej bazy wiedzy.
 
6. Kiedy już wygenerujesz plik CSR nie zapomnij o sprawdzeniu go za pomocą naszego dekodera CSR.
 
7. Bezpieczeństwo zależy od klucza prywatnego, który jest dołączony do certyfikatu. Każda osoba z dostępem do tego klucza prywatnego może odszyfrować komunikację serwera. Upewnij się, że podjąłeś niezbędne kroki dla ochrony tego klucza.
 
8. Kiedy certyfikat zostanie już zainstalowany należy upewnić się, że nasz nasz test certyfikatu SSL  potwierdzi poprawność instalacji. Możesz również otworzyć go w kilku przeglądarkach w celu sprawdzenia i upewnienia się, że działa poprawnie.
 
9. Jako nasz klient możesz skorzystac z naszej obszernej Bazy wiedzy, a także skontaktować się z nami w razie problemów.
 
10. Jeżeli potrzebujesz więcej, niż jednego certyfikatu, może zechcesz dołączyć do naszego programu dla partnerów instytucjonalnych

Najnowsze wpisy

Zmiany w weryfikacji domeny dla certyfikatów typu Wildcard
29-09-2021 12:13:28

Od listopada zmianie ulegają metody weryfikacji domeny dla realizacji certyfikatu SSL Wildcard. Teraz ubiegając się o certyfikat SSL bądź dokonując jego odnowienia, będziesz musiał wybrać weryfikację domeny za pomocą DNS lub poczty e-mail.

Zmiany w weryfikacji domeny dla certyfikatów typu Wildcard
Tryb domyślnego HTTPS w Chrome
30-07-2021 13:14:39

Google Chrome nie spoczywa w walce o wprowadzenie HTTPS jako obowiązującego standardu. Po ostrzeżeniach w pasku przeglądarki przyszła kolej na ostateczny argument, który ma przekonać opornych. I to jeszcze w tym roku.

Tryb domyślnego HTTPS w Chrome
Firefox wprowadził tryb HTTPS-only
21-01-2021 14:17:11

Pod koniec zeszłego roku na rynku zadebiutowała nowa wersja przeglądarki – Firefox ’83. Użytkownicy znajdą w niej sporo aktualizacji i nowości. Jedną z wprowadzonych zmian, ku większemu bezpieczeństwu i zaufaniu użytkowników, jest tryb HTTPS-Only.

Firefox wprowadził tryb HTTPS-only
więcej wpisów

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.