Niemal 70% sklepów nie jest odpornych na najczęściej występujące cyberataki, a tylko 24% może pochwalić się odpowiednio zainstalowanymi zabezpieczeniami, chroniącymi dane klientów. Takie wnioski płyną z tegorocznej edycji raportu "Bezpieczeństwo zakupów w polskich sklepach internetowych".
Najnowszy raport zawiera obszerne dane z całej Polski odnośnie wszystkich najpopularniejszych branż. Dzięki temu tworzy wyczerpujący opis kondycji polskiego bezpieczeństwa na coraz dynamiczniej rozwijającym się rynku e-commerce. Poza procentami, technicznymi aspektami szyfrowania danych w Internecie, jak również licznymi wskazówkami dla administratorów, raport jest przede wszystkim cenną dawką wiedzy dla osób prowadzących sprzedaż on-line, odpowiedzialnych za bezpieczeństwo internetowe, a przede wszystkim dla klientów, którzy korzystają z możliwości robienia zakupów on-line.
W tym roku w raporcie znajdziesz m.in.:
Raport opublikowała firma Domeny.pl we współpracy z serwisem CertyfikatySSL.pl (pobierz raport: https://CertyfikatySSL.pl/raport.html) i PolskiHosting.pl (zobacz infografikę).
Informacja prasowa serwisu Domeny.pl
Od listopada zmianie ulegają metody weryfikacji domeny dla realizacji certyfikatu SSL Wildcard. Teraz ubiegając się o certyfikat SSL bądź dokonując jego odnowienia, będziesz musiał wybrać weryfikację domeny za pomocą DNS lub poczty e-mail.
Google Chrome nie spoczywa w walce o wprowadzenie HTTPS jako obowiązującego standardu. Po ostrzeżeniach w pasku przeglądarki przyszła kolej na ostateczny argument, który ma przekonać opornych. I to jeszcze w tym roku.
Pod koniec zeszłego roku na rynku zadebiutowała nowa wersja przeglądarki – Firefox ’83. Użytkownicy znajdą w niej sporo aktualizacji i nowości. Jedną z wprowadzonych zmian, ku większemu bezpieczeństwu i zaufaniu użytkowników, jest tryb HTTPS-Only.
cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies
Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.