Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rok po przejęciu Comodo Group przez Francisco Partners, 1 listopada Comodo CA ogłosiło, że od teraz zmienia swoją markę na Sectigo [czyt. sektigo]. Celem rebrandingu jest spójność w komunikacji firmy i lepsze oddanie czym Comodo teraz faktycznie się zajmuje.
Sectigo dostarcza rozwiązania bezpieczeństwa sieci dla małych, średnich i przedsiębiorstw, w celu ochrony pracowników, klientów, własności intelektualnej i marek przed zagrożeniami internetowymi. Produkty i usługi firmy umożliwiają klientom i partnerom monitorowanie i zabezpieczanie tożsamości cyfrowych we wszystkich punktach kontaktu.
Nazwa firmy w pasku przeglądarki w sposób jednoznaczny identyfikująca właściciela serwisu jest elementem zwiększającym zaufanie do strony, ale uzyskanie samego certyfikatu wymaga nieco więcej działań od samego właściciela serwisu. 7 sekund - tylko tyle trwa wydanie certyfikatu na poziomie EV, jeżeli podmiot ubiegający się o certyfikat spełnia wszystkie wymogi formalne i dopełnił weryfikacji firmy.
Już 22 października 2019 r. Mozilla Firefox - wraz z udostępnieniem nowej wersji 70 - oznaczy wszystkie strony, które nadal nie korzystają z certyfikatu SSL jako "Niezabezpieczone" ("Not Secure").
Google Chrome - najpopularniezjesza przeglądarka internetowa na świecie - zaczyna weryfikować czy strony internetowe zabezpieczone certyfikatem SSL ładują treści zawsze z użyciem HTTPS. Tam, gdzie dojdzie do niezgodności (tzw. mixed content) zawartość będzie blokowana.