Więcej
CertyfikatySSL.pl dołączają do H88

CertyfikatySSL.pl dołączają do H88

27-10-2016 13:49:38

Rośnie tempo rozwoju H88 S.A. – spółki powstałej poprzez połączenie kilku dużych marek hostingowych (m.in. Hekko, Super Host, Ogicom). Podmiot kontynuuje inwestycje i przejmuje dwie znane marki: Domeny.pl oraz IONIC wraz z należącą do nich największą międzynarodową platformą CertyfikatySSL.pl.

Platforma certyfikatyssl.pl, poza ilościowym zwiększeniem bazy Klientów korzystających z domen i hostingu,  wzbogaca ofertę marek H88 o bardzo szeroki zakres certyfikatów SSL na wszystkich poziomach walidacji.

Transakcja, podobnie jak wszystkie wcześniejsze przejęcia, została przeprowadzona zgodnie z metodą „win-win-win”, gdzie na operacji korzystają trzy strony: nowy właściciel, dotychczasowy właściciel oraz… Klienci.

„Z naszego puntu widzenia ta inwestycja to nie tylko powiększenie naszego udziału rynkowego, ale także cenna wymiana najlepszych doświadczeń i praktyk. Jako podmiot coraz większy i bogatszy nie tylko w kapitał finansowy, ale także w ludzkie doświadczenia, stanowimy organizację coraz lepiej zaspakajającą potrzeby Klientów zarówno pod względem technologii, jak i poziomu obsługi.” – mówi Jakub Dwernicki, prezes H88 S.A.

Z punktu widzenia dotychczasowych właścicieli zawsze istotny jest sposób przeprowadzenia tego rodzaju transakcji. Poza tym, co oczywiste, czyli uczciwym ustaleniem ceny i warunków płatności, liczą się także inne elementy, jak reputacja podmiotu przejmującego, czy choćby procesowanie umowy pod względem prawnym.

„Przez wiele lat ciężko pracowaliśmy na poziom przychodów oraz reputację marki Domeny.pl. Dlatego wybierając partnera do transakcji zwracałem szczególną uwagę nie tylko na uzyskanie satysfakcjonującej kwoty, ale też na sposób prowadzenia rozmów oraz doświadczenie w prowadzeniu podobnych operacji. Oferta H88, wsparta rekomendacjami właścicieli wcześniej przejętych przez spółkę marek, okazała się najlepsza nie tylko finansowo, ale także pod względem biznesowej wiarygodności. Przez cały czas miałem pełne przekonanie, że to partner doskonale umiejący dokonywać tego rodzaju transakcji. Mimo, że takie zagadnienia zawsze są złożone –  to we wszystkich obszarach udawało nam się sprawnie dochodzić do satysfakcjonujących obie strony rozwiązań.” - komentuje transakcję Arkadiusz Szczurowski, dotychczasowy prezes spółki Domeny.pl, pomysłodawca platformy Certyfikatyssl.pl

W wyniku transakcji na serwerach DNS wszystkich marek spółki hostowane jest już, wg rankingu top100.wht.pl, łącznie 313 tysięcy polskich domen internetowych, co daje spółce drugie miejsce w Polsce w tym zestawieniu.

Najnowsze wpisy

Zmiany w weryfikacji domeny dla certyfikatów typu Wildcard
29-09-2021 12:13:28

Od listopada zmianie ulegają metody weryfikacji domeny dla realizacji certyfikatu SSL Wildcard. Teraz ubiegając się o certyfikat SSL bądź dokonując jego odnowienia, będziesz musiał wybrać weryfikację domeny za pomocą DNS lub poczty e-mail.

Zmiany w weryfikacji domeny dla certyfikatów typu Wildcard
Tryb domyślnego HTTPS w Chrome
30-07-2021 13:14:39

Google Chrome nie spoczywa w walce o wprowadzenie HTTPS jako obowiązującego standardu. Po ostrzeżeniach w pasku przeglądarki przyszła kolej na ostateczny argument, który ma przekonać opornych. I to jeszcze w tym roku.

Tryb domyślnego HTTPS w Chrome
Firefox wprowadził tryb HTTPS-only
21-01-2021 14:17:11

Pod koniec zeszłego roku na rynku zadebiutowała nowa wersja przeglądarki – Firefox ’83. Użytkownicy znajdą w niej sporo aktualizacji i nowości. Jedną z wprowadzonych zmian, ku większemu bezpieczeństwu i zaufaniu użytkowników, jest tryb HTTPS-Only.

Firefox wprowadził tryb HTTPS-only
więcej wpisów

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.