Więcej

Ochrona domeny głównej i z prefiksem WWW

Tylko wybrane standardowe certyfikaty SSL mają opcję, dzięki której jeden produkt chroni domenę główną (np. domeny.pl) i subdomenę z prefiksem WWW (np. www.domeny.pl). Nie wlicza się do tego produktów typu Multi-Domain i UC, natomiast Wildcard z założenia obsługują wszystkie subdomeny, także "www".

  • Sectigo

    Zamów certyfikat SSL dla domeny głównej (np. domeny.pl) i wpisz ją w takim formacie w polu Common Name w czasie generowania CSR. Domena z prefiksem WWW (www.domeny.pl) zostanie automatycznie zabezpieczona bez dodatkowych opłat.

    Opcja dotyczy wybranych produktów.

  • GeoTrust

    Zamów certyfikat na domenę z prefiksem WWW (np. www.domeny.pl) i wpisz ją w takim formacie w polu Common Name w czasie generowania CSR. Spowoduje to domyślną ochronę domeny głównej (domeny.pl) bez dodatkowych opłat.

    Ważne: ta opcja odnosi się jedynie dla domen drugiego poziomu: twoja-domena.pl, twoja-domena.com, twoja-domena.biz itd.

    Opcja dotyczy wybranych produktów.

  • RapidSSL

    Zamów certyfikat na domenę z prefiksem WWW (np. www.domeny.pl) i wpisz ją w takim formacie w polu Common Name w czasie generowania CSR. Spowoduje to domyślną ochronę domeny głównej (domeny.pl) bez dodatkowych opłat.

    Ważne: ta opcja odnosi się jedynie dla domen drugiego poziomu: twoja-domena.pl, twoja-domena.com, twoja-domena.biz itd.

    Opcja dotyczy certyfikatu RapidSSL.

  • DomenySSL

    Zamów certyfikat SSL dla domeny głównej (np. domeny.pl) i wpisz ją w takim formacie w polu Common Name w czasie generowania CSR. Domena z prefiksem WWW (www.domeny.pl) zostanie automatycznie zabezpieczona bez dodatkowych opłat.

    Opcja dotyczy wybranych produktów (certyfikaty standard, chroniące 1 domenę).

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta lub złożyć zamówienie.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań.