Więcej

Professional MultiDomain SSL

  • Typ walidacji: OV

  • Certyfikat zabezpiecza do 210 różnych domen

  • Cena certyfikatu obejmuje ochronę 5 domen

Certyfikat jest wystawiany na podstawie weryfikacji dokumentów, potwierdzających prowadzenie działalności (Organization Validation - OV). To pewność, że osoba sprawdzająca bezpieczeństwo na stronie www, zobaczy też informacje o jej autentyczności.

Professional MultiDomain SSL jest wydawany przez krajowe Centrum Autoryzacyjne DomenySSL. To wygodniejsza forma weryfikacji, prostszy kontakt i czytelne zasady przy zachowaniu światowych norm bezpieczeństwa on-line.

Typ MultiDomain SSL zapewnia ochronę wielu domen, przy użyciu jednego certyfikatu.

Zobacz wszystkie cechy produktu SSL:


Szczegółowy opis

  • Rozpoznawany przez 99.90% przeglądarek

  • Szyfrowanie 128/256 bit

  • Długość klucza szyfrowania 2048 bit

  • Dla średnich serwisów e-commerce

  • Obsługiwany przez wszystkie najpopularniejsze przeglądarki

  • Wsparcie przez e-mail i WWW

  • Pełna weryfikacja firmy/organizacji

  • Nielimitowana gwarancja ponownego wydania certyfikatu

  • Cena certyfikatu zapewnia ochronę nielimitowanej liczby serwerów

  • SSL zgodny z wymaganiami Facebook Apps

  • Pomoc w przygotowaniu dokumentacji

  • Bezpośredni dostęp do ekspertów CA

  • ASYSTENT SSL: Automatyczne generowanie CSR i klucza!

Certyfikat jest obsługiwany przez

  • IE 5.01+
  • AOL 5+
  • Netscape 4.7+
  • Opera 7+
  • Apple Safari 1.2+
  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox 1+

Więcej informacji

Pobierz plik pdf ze szczegółowymi informacjami na temat produktów tej grupy.

Pobierz


Inne certyfikaty tego wystawcy:

DomenySSL Smart SSL 299,99 PLN
DomenySSL Professional SSL 499,95 PLN
SuperFAST PRO UCC SSL 960,00 PLN

Certyfikaty o tej samej walidacji:

Sectigo InstantSSL 216,21 PLN
DomenySSL Smart SSL 299,99 PLN
Sectigo InstantSSL Pro 324,31 PLN

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.