Więcej

Multi-Domain SSL

  • Typ walidacji: OV

  • GWARANCJA na $1,000,000 (~4 292 500 PLN)

  • Certyfikat zabezpiecza do 251 różnych domen

Certyfikat DigiCert Multi-Domain SSL OV chroni nawet 250 domen. Umożliwia pełną kontrolę nad opcją dodawania dodatkowych domen do ochrony. 

Certyfikat chroni Twoją witrynę lub ruch e-mail za pomocą szyfrowania RSA o długości klucza 2048+ lub szyfrowania ECC, wykorzystującego 256-bitowy klucz SHA2-256.

Jeśli chcesz chronić wiele domen jednym certyfikatem SSL EV możesz także sprawdzić certyfikat DigiCert EV Multi-Domain SSL Plus.

 

Szczegółowy opis

new
  • Cena certyfikatu obejmuje ochronę 4 domen

  • Rozpoznawany przez 99.00% przeglądarek

  • Szyfrowanie 128-256 bit

  • Długość klucza szyfrowania 2048-bit

  • Obsługiwany przez wszystkie najpopularniejsze przeglądarki

  • BEZPŁATNA statyczna pieczęć Site Seal

  • Nielimitowana gwarancja ponownego wydania certyfikatu

  • Cena certyfikatu zapewnia ochronę nielimitowanej liczby serwerów

Certyfikat jest obsługiwany przez

  • IE
  • AOL
  • Opera
  • Apple Safari
  • Google Chrome
  • Firefox

Więcej informacji

Pobierz plik pdf ze szczegółowymi informacjami na temat produktów tej grupy.

Pobierz


Inne certyfikaty tego wystawcy:

DigiCert Code Signing - Microsoft Authenticode 1 723,78 PLN
DigiCert Code Signing - Apple OS X 1 723,78 PLN
DigiCert Secure Site 1 618,94 PLN

Certyfikaty o tej samej walidacji:

Sectigo InstantSSL 201,95 PLN
DomenySSL Smart SSL 299,99 PLN
Sectigo InstantSSL Pro 302,92 PLN

Podobne produkty:

DigiCert EV Multi-Domain SSL 2 130,32 PLN

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.