Więcej

Code Signing - OTHER

  • Wsparcie przez e-mail i WWW

  • Podpis makr VBA Microsoftu dla dokumentów MS Office:

  • Pokaż swoim klientom, że Twój kod i treści są bezpieczne do ściągnięcia

Certyfikat DigiCert Code Signing potwierdza autentyczność oprogramowania i zapobiega wprowadzeniu do niego niebezpiecznych zmian przez osoby trzecie. Cyfrowy podpis oprogramowania chroni również przed pojawianiem się komunikatów o potencjalnym zagrożeniu podczas pobierania i instalowania na komputerze użytkownika.

Certyfikat chroni Twoją witrynę lub ruch e-mail za pomocą szyfrowania RSA o długości klucza 2048+ lub szyfrowania ECC, wykorzystującego 256-bitowy klucz SHA2-256.


Szczegółowy opis

new
  • Jeden certyfikat do podpisu wszystkich rodzajów plików (np. Windows, Sun Java czy Mac)

  • Zabezpiecza wiele rodzajów plików (np. .exe, .cab, VBA, Java, .ocx, .dll etc.)

  • Działa prawidłowo na wszystkich głównych systemach operacyjnych

  • Stosuje technologię Microsoft Authenticode®


Więcej informacji

Pobierz plik pdf ze szczegółowymi informacjami na temat produktów tej grupy.

Pobierz


Inne certyfikaty tego wystawcy:

DigiCert Secure Site Wildcard SSL 8 591,58 PLN
DigiCert Code Signing - Sun Java 1 785,30 PLN
DigiCert Wildcard Plus 2 490,19 PLN

Inne certyfikaty Code Signing:

Sectigo Code Signing 657,47 PLN
DigiCert Code Signing - Mozilla 1 671,59 PLN
DigiCert Code Signing - Microsoft Kernel-Mode Code 1 783,12 PLN

Podobne produkty:

Sectigo PremiumSSL 569,01 PLN
Sectigo Code Signing 657,47 PLN
DigiCert EV Code Signing 2 341,64 PLN

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.