Więcej

Code Signing - Microsoft Authenticode

  • Podpis cyfrowy plików .exe, .cab, .dll, .ocx, .msi i .xpi

  • Pokaż swoim klientom, że Twój kod i treści są bezpieczne do ściągnięcia

DigiCert Code Signing Microsoft Authenticode został stworzony, aby poinformować o zaufanym wystawcy kodu, który użytkownik uruchamia na swoim urządzeniu. Jest to szczególnie istotne w przypadku oprogramowania pobieranego z Internetu, ponieważ certyfikat daje pewność, że kod nie został zmieniony lub naruszony od momentu jego podpisania.

 

Program, który zostanie podpisany cyfrowo, a następnie złośliwie zmodyfikowany i rozpowszechniony w sieci wyświetli użytkownikowi odpowiedni komunikat o ostrzeżeniu.

System Code Signing opiera się na przetestowanej i sprawdzonej technologii opartej na Public Key Cryptography oraz cyfrowych certyfikatach. Dodatkowo całość wspierają procedury walidacji i akredytacji tożsamości wypracowane w ciągu wielu lat przez DigiCert.

 

Z DigiCert Code Signing Microsoft Authenticode otrzymasz łatwe do instalacji narzędzie wspierające rozwiązania dla Microsoft. Nie znajdziesz prostszego rozwiązania do podpisywania kodu i budowania zaufania do swojego oprogramowania.

DigiCert od lat uwierzytelnia cyfrowo tożsamości i zapewnia najwyższy poziom wiarygodności dla swoich produktów. Proces zakupu jest prosty i elastyczny, co pozwala uzyskać certyfikat w sposób, który jest dla ciebie najłatwiejszy.

Certyfikat chroni Twoją witrynę lub ruch e-mail za pomocą szyfrowania RSA o długości klucza 2048+ lub szyfrowania ECC, wykorzystującego 256-bitowy klucz SHA2-256.

 


Więcej informacji

Pobierz plik pdf ze szczegółowymi informacjami na temat produktów tej grupy.

Pobierz


Inne certyfikaty Code Signing:

Sectigo Code Signing 659,52 PLN
DigiCert Code Signing - Mozilla 1 776,29 PLN
DigiCert Code Signing - Microsoft Kernel-Mode Code 1 894,80 PLN

Podobne produkty:

Sectigo Code Signing 659,52 PLN

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.