Więcej

Code Signing

  • Zabezpiecza wiele rodzajów plików (np. .exe, .cab, VBA, Java, .ocx, .dll etc.)

  • Działa prawidłowo na wszystkich głównych systemach operacyjnych

  • Stosuje technologię Microsoft Authenticode®

Sectigo (wcześniej Comodo CA)

Pewne źródło i ochrona treści pobieranych z Internetu.

Każdy użytkownik, który pobiera program on-line chce mieć pewność, że nie jest on zainfekowany, zmodyfikowany lub uszkodzony. Zabezpieczenie programów technologią Code Signing, daje pewność Twoim klientom, że mogą ufać danemu oprogramowaniu i bezpiecznie je pobrać. Certyfikat Code Signing bazuje na technologii podpisu cyfrowego, który potwierdza oryginalność programów udostępnianych w sieci i udowadnia, że przesyłane pliki nie zostały zmodyfikowane.

Został stworzony z myślą o wydawcach oprogramowania, firmach i organizacjach.

Code Signing Certificate:

Pozostałe korzyści zastosowania :

  • autentyczność programów we wszystkich punktach pobierania,
  • integralność przesyłanych danych,
  • ochrona przed modyfikacją treści,
  • ukrycie kodów zabezpieczających,
  • automatyczne ostrzeżenia o uszkodzeniu lub podmianie pliku podczas pobierania,
  • zwiększenie zaufania wśród klientów,
  • poprawa opinii o usługodawcy,
  • zwiększenie ilości pobieranych programów.

Więcej informacji

Pobierz plik pdf ze szczegółowymi informacjami na temat produktów tej grupy.

Pobierz


Inne certyfikaty tego wystawcy:

Card Payment Trust Logo 196,52 PLN
Sectigo Standard SSL Wildcard 951,54 PLN
Sectigo PremiumSSL Wildcard 1 860,04 PLN

Podobne produkty:

Brak produktów

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.