Więcej

Z certyfikatem EV tylko zyskujesz

Certyfikat EV SSL na tle innych wyróżnia się przede wszystkim najdokładniejszym poziomem weryfikacji podmiotu, który stara się o szyfrowanie SSL. Ten proces trwa dłużej niż w przypadku produktów DV czy OV, jednak posiadanie certyfikatu Extended Validation procentuje w przyszłości. Zobacz najważniejsze profity.

Zielone światło

W przypadku zainstalowanego certyfikatu EV pasek adresu przeglądarki wygląda zupełnie inaczej niż na zwykłych stronach. Jego część lub całość są wyświetlane na zielono. Zielony pasek adresu przeglądarki

Natychmiastowa informacja

Kolor paska EV widoczny jest w momencie załadowania witryny. Internauta od samego wejścia na stronę wyraźnie widzi, że jest pod specjalną ochroną.

Więcej danych

Informacje wyświetlane o właścicielu witryny są szczegółowe. Dane o tożsamości są bardziej rozbudowane niż w przypadku certyfikatu DV: Porównanie widoku EV i OV w przeglądarce

Stop phishingowi

Błyskawiczne sprawdzenie tożsamości witryny daje pewność odwiedzającym, że strona jest legalna. To właśnie CA weryfikuje i poświadcza autentyczność, że TY to naprawdę TY. Na dowód tego dostajesz zielony pasek.

Klienci szukają stron z EV SSL

  • 97% pytanych osób zadeklarowało, że ma większe zaufanie do firm, które otrzymały certyfikat EV,
  • tyle samo stwierdziło, że strona z zielonym paskiem adresu przyspieszy ich decyzję o płatności kartą,
  • 93% ankietowanych wybierze do zakupów stronę z EV SSL jeśli będzie miało taki wybór.

VeriSign Extended Validation SSL Green Address Bar Consumer Research

Najsilniejsze szyfrowanie

EV SSL gwarantuje najsilniejsze szyfrowanie z możliwych - aż do 256-bitów.

Najwyższe ubezpieczenie

Certyfikaty EV posiadają najwyższe gwarancje na świecie - do $1,500,000.

Dołącz do czołówki

Certyfikaty EV nie są dostępne dla wszystkich. Ze względu na dokumenty wymagane przy walidacji są dedykowane firmom i instytucjom. Jeśli więc masz szansę otrzymać EV SSL skorzystaj z niej - niektórzy nie mają takiej możliwości.

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.